خستگى، استرس و آلودگی هوا از معضلاتی است که همیشه سلامتی انسان را تهدید می‌کند، از شهرستان ها تا پایتخت همگى درگیر معضل آلودگى هوا هستند و قوی ترین ارتباط را با پیری زودرس پوست دارد. شاید داشتن پوستى شاداب و بدون آکنه و جوش براى خانمها آرزو شده باشد! و سوالى که ایجاد میشه در زمینه زیبایى و سلامت پوست این است که راه چاره چیست؟! ماسک های زیبایی به تنهایی کافیست؟! ما در تگ‌موند در ادامه این مطلب به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد.

پوست صورت و بدن مداوم نیاز به پاکسازى ، سم زدایى و آبرسانى دارد. علاوه بر آلودگی هوا مواردى مانند وراثت ، مقدار هورمون‌های بدن ، قرص‌های ضد باردارى ، مواد آرایشی صورت ، آب و هوای گرم و مرطوب ، بارداری و …علل ایجاد پوست چرب میباشد.

چربی پوست یکی از راه های جلوگیری از چروک ها است, اما میزان چربی پوست باید کنترل شود. به این صورت که می توانید دو تا سه بار در روز صورت خود را با آب و صابون ولرم ملایم بشویید. پوست خود را بعد از آرایش حتما تمیز نگه دارید. همچنین اگر زیاد آن را بشویید یا از صابون‌های قوی استفاده کنید، پوست صورتتان حساس می‌شود و حتی چربی بیشتری تولید می‌کند.

ماسک خاک رس لورال LOREAL حاوی ذغال سم زدایی پوست است که ترکیب شده از سه نوع خاک رس و اکالیپتوس می باشد. که خواصی همچون درخشان کننده , پاک کننده منافذ , شاداب کننده و کنترل کننده میزان چربی مفید پوست می باشد.

روش استفاده :

توجه کنید! ماسک خاک رس لورآل متناسب با پوست نواحی اطراف چشم و لب نیست.

پوست صورت را کامل شسته و با حوله نرم کاملا خشک کنید.
مقداری از ماسک سیاه لورآل پاریس را بر روی پوست صورت زده و حدوده ۱۵ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید تا خشک شود.
به صورت دورانی با آب ولرم صورت خود را بشویید.

۲ تا ۳ بار در هفته بهترین زمان اثربخشی ماسکهای لورال ( اورال ) است. بلافاصله پس از مصرف پوست شاداب، تمیز و عاری از هر گونه چربی اضافی می شود.استفاده مداوم و منظم پوستی شاداب، تمیز و زیباتر و لطیف تر از همیشه می شود.

دسته بندی شده در: