ظاهر ورزشکاران از گذشته تاکنون دست خوش تغییرات زیادی شده است و همانطور که می دانید تنیس ورزشی است که در آن ظاهر شما نیز اهمیت زیادی دارد و شاید این مورد در ورزش های دیگر کمتر دیده شود. لباس هایی با رنگ های لیمویی، صورتی، قرمز، یاسی، سبز و آبی آسمانی رنگ هایی هستن که از گذشته طراحان توجه ویژه ای داشتن، فیلا با طراحی کلاسیک و کالکشن “White Line ” خود را از دیگر طراحان لباس ورزشی متمایز کردن و سبک کلاسیک و وارد دنیای ورزش کرد.

برند فیلا

در سال ۱۹۱۱ برادران فیلا در شهر کوچکی در شمال ایتالیا یک کارخانه تولید پارچه با کیفیت بالا و لوکس برای مردم محلی راه اندازی کردند. برادران فیلا هیچگاه فکر نمی کردند که روزی این کارخانه پارچه بافی به یکی از مشهورترین برندهای ورزشی در جهان تبدیل شود.

 

در ابتدا لباس های بافتنی و لباس های زیر فیلا در شهر بیه لا در ایتالیا معروف شد ولی رفته رفته محصولات آن ها در تمام کشورشان به شهرت رسید. در این سال آن ها رسما برند فیلا را به ثبت رساندند. در سال ۱۹۴۲ کمپانی فیلا با شرکت Fratelli Fila ادغام شد و تا ۱۹۷۲ موفقیت های زیادی بدست آورد به گونه ای که در این سال درآمد آن به بیش از ده میلیارد لیره رسید و بیش از ۲۵۰ کارمند داشت.

در واقع موفقیت بی نظیر فیلا مدیون انریکو فراچی Frachey  اســت. او از سال ۱۹۶۸ تا سال ۱۹۷۹ به عنوان مدیرعامل فیلا انتخاب شد. خلاقیت و مدیریت اجرایی او بود که در نهایت فیلا را به یک مارک ورزشی جهانی هم ردیف برندهای نایکی و ریبوک قرار داد.

 

برند فیلا اولین برند ورزشی است که حمایت از تنیسورهای موفق همچون Bjorn Borg ،Boris , jennifer Capriati,  جهان را بر عهده داشت. تنیس در قرن بیستم شاهد شکل جدیدی از بیان فردی در سطح بین المللی شد و تبدیل به ظاهری از فیض و لوکس گرایی داشت , Frachey کالکشن “White Line” را با الهام از حرکت و جنبش در ورزش تنیس طراحی کرد و ایده طرح را بر اساس اینکه لباس مانند پوست دوم  هست، باید احساس آزادی را کامل نشان دهد  تولید کرد و به این معتقد بود “کلاسیک به معنای محافظه کار نیست، و طراحی های بی انتها هنوز هم می تواند معاصر باشد.”

 

برند فیلا در حال حاضر از فروشندگان اصلی کفش و  لباس ورزشی در رشته های بسکتبال، فوتبال، گلف و تنیس برای مردان، زنان و کودکان است. دیگر محصولات فیلا شامل لباس های کژوال casual ، عینک آفتابی، ساعت، کیف، کلاه و لباس زیر  می شود.

 

 

 

استایل های خیابانی فیلا

بازگشت فیلا و حضورش در هفته های مد و استایل های خیابانی شور و شوق طرفداران خود را چندین برابر کرد، با پوشیدن لباس های مجموعه جدید فیلا بدون هیچ گونه تمرین می توان خود را قوی و ورزشکار حرفه ای تصور کرد.

 

مدل های مطرح برند فیلا

کندل جنر  kendall jenner پس از فشن شو شانل CHANEL در پاریس، با پیراهن گشاد مردانه برند فیلا از کالکشن Rubchinskiy buzzy در جلوی هتل ظاهر شد، این خبر نشانه همکاری برند فیلا با مدل های مطرح جهان هست.

جی جی حدید gigi hadid مدل معروف آمریکایی و کیم کارداشیان kim kardashian از دیگر مدل های مطرح دنیا هستند که فیلا در سال ٢٠١٧ با آنها همکاری کرده است.

فروشگاه اینترنتی تگ موند به صورت انحصاری فروش آنلاین محصولات برند فیلا را بر اساس دو اصل مشتری مداری و مشتری گرایی برای شما عزیزان فراهم کرده است.